Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2017

Απάντηση στον Σπύρο Μπιμπίλα για την επίθεση στον Τσιάρτα .Gay παρελάσεις με σώβρακο την ελληνική σημαία.


Σχόλιο από Τρια πουλακια στην ανάρτηση :
Εκστρατεία μίσους κατά Τσιάρτα: «Του εύχομαι να γεννήσει ερμαφρόδιτα παιδιά, ομοφυλόφιλα παιδιά»

Καταρχην το Ν/Σ ειναι για ολους.Αν γουσταρεις να αλλαξεις φυλο γινεται με μια αιτηση και χωρις
προηγουμενη εξεταση η χειρουργικη επεμβαση.Που σημαινει οτι κανεις δεν θα κοιταξει μες στο βρακι σου για αυτοψια και ασε τις μπουρδες κυριε μπιμπιλα μου περι ερμαφροδιτων.

Η πλακα ειναι οτι κανεις δεν ασχοληθηκε μαζι σου κε μπιμπιλα ουτε και με τους ομοφυλοφιλους γενικως.Εσεις κανετε την δουλεια σας και οι non gay την δικη τους.Τον τελευταιο καιρο ομως μας εχετε κατσικωθει ασχημα στο σβερκο.Gay παρελασεις με σωβρακο την ελληνικη σημαια.Πολυ σαματας.Και κακογουστια.Μια υπερβολη στην εννοια ΙΣΟΤΗΤΑ.»Ειμαστε ποιο ισοι απο τους αλλους».Κι ομως τετοιο πραμα δεν υπαρχει.Υπερασπιζομαι το δικαιωμα για ισες ευκαιριες για ολους αλλα κανενας ανθρωπος δεν ειναι ουτε ισος ουτε ιδιος με καποιον αλλον. Ουτε στο πνευμα η στο θαρρος η στην φυσικη και ψυχικη δυναμη,στην τσιγκουνια η στην γενναιοδωρια..

Επισης μου βγαζετε μια αισθηση οτι με καποιον θελετε να τα βαλετε.Δηλαδη κατι σας φταιει,καποιος σας φταιει.Για το κατσικωμα βεβαιως δεν φταιτε τοσο εσεις.Ο βασικος υπαιτιος ειναι ο συριζα που προφανως αναζητει ψηφους απο διαφορες κοινωνικες ομαδες.Σημερα ειναι οι gay και ισως και οι λαθρομεταναστες που τους βλεπω με δικαιωμα ψηφου οσονουπω.Αυριο μπορει να ειναι οι ανοργασμικοι η οι καταθλιπτικοι μπετατζηδες.

Τωρα κε μπι μπιλα μου οσον αφορα το τι ειναι φυσιολογικο, αυτο που εχω να πω κατα την,γνωμη μου (θα μου επιτρεψεις να εχω γνωμη,ετσι?) φυσιολογικο ειναι το ανδρικο πουλακι να μπαινει στο γυναικειο πουλακι και ετσι να εχουμε και χαρα και τεκνοποιια.Χαρις σαυτην την φυσιολογια υπαρχεις κε μπιμπιλα μου.Τωρα αν με την ερωτηση τι ειναι φυσιολογικο υπαινισεσαι οτι εσυ εισαι φυσιολογικος και οι «αλλοι» οχι, τοτε παλι ενταξει,αλλα σταματα αυτην την τραγωδια δεξου αυτο που εισαι οτι κι αν ειναι αυτο, περνα καλα, αλλα σταματα να μας ζαλιζεις (διοτι εχουμε και αλλα προβληματα) και συ και ο συριζα ο οποιος νομιζω οτι σας χρησιμοποιει για τα ψηφαλακια…

ΥΓ Και τι τα βαζεις με τον Τσιαρτα? Αν αυτο το Ν/Σ ανοιξει πορτα για υιοθεσιες παιδιων και οπως φαινεται εκει παει εφοσον ενας ανδρας θα γινεται γυναικα με οτι ονομα διαλεξει με ταυτοτητα κλπ τοτε ο Τσιαρτας ηταν ευγενεστατος.



from LN-news http://ift.tt/2y7zuM0
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου