Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

Γιος 56χρονης: «Χάσαμε τη μητέρα μου για 800 ευρώ παρά το διακανονισμό» - «"Έφυγε" σαν να την έχουν πνίξει» (vid)



«Η μητέρα μου έφυγε σαν να την έχουν πνίξει», τόνισε ο γιος της τετραπληγικής γυναίκας, της οποίας έκοψαν το ρεύμα και πέθανε, αφού έπαυσε η λειτουργία της μηχανικής υποστήριξης.



«Χθες το μεσημέρι κατά τις 15.30 με ενημέρωσε ο αδερφός μου ότι η μητέρα μου βρίσκεται σε κωματώδη κατάσταση», ανέφερε στην πρωινή εκπομπή του MEGA ο γιος της 56χρονης που πέθανε χθες στα Χανιά.



«Τους είδα στο ασθενοφόρο και πήγαιναν στο νοσοκομείο. Όταν έφθασα στο νοσοκομείο, οι γιατροί μου είπαν ότι η μητέρα μου έχει πεθάνει».



«Χάσαμε τη μητέρα μου για 800 ευρώ παρά το διακανονισμό που είχαμε κάνει», είπε ο γιος της καταγγέλλοντας ότι η ΔΕΗ έκοψε το ρεύμα και δεν ειδοποιήθηκε κανείς.



«Η μητέρα μου είναι με μηχανική υποστήριξη από το 2004. Η ΔΕΗ ήξερε από το 2007 ότι η μητέρα μου είναι με μηχανική υποστήριξη και δε μπορεί να ζήσει χωρίς ρεύμα», ανέφερε ο γιος της 56χρονης.





http://ift.tt/Kpjytx













from Lougantina-news http://ift.tt/1tEJAur

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου