Επεισόδια με ρίψεις μολότοφ και εκτεταμένες ζημιές σε καταστήματα της οδού Σαλαμίνος σημειώθηκαν από μικρή μερίδα νεαρών κατά τη διάρκεια της πορείας στη μνήμη του Παύλο Φύσσα. Η πορεία ξεκίνησε νωρίς το απόγευμα με αντιφασιστικά συνθήματα και οι δεκάδες συγκεντρωμένοι κατευθύνονταν προς την πλατεία Παγκόσμιας Ειρήνης στο Κορυδαλλό.
Δεκάδες βιτρίνες καταστημάτων έσπασαν καθώς κουκουλοφόροι πετούσαν πέτρες και άλλα αντικείμενα ενώ έβαλαν και φωτιά σε κάδους.
Μικροένταση επικράτησε και πριν την έναρξη της πορείας με ομάδα νεαρών να επιτίθεται στο κατάστημα ΚΕΠ στην οδό Σαλαμίνος.
Αποκαλυπτήρια μνημείου
Νωρίτερα, μέσα σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης πραγματοποιήθηκαν τα αποκαλυπτήρια του μνημείου του Παύλου Φύσσα .
Τραγική φιγούρα η μητέρα του Παύλου Φύσσα η οποία άφησε λουλούδια στο μνημείο λέγοντας «ευχαριστώ που ήσουν παιδί μας ευχαριστώ που ήρθες σε μας». Ο πατέρας του δολοφονηθέντα ανέφερε ότι «ειμαστε εδω για να σταματήσουμε τον φασισμό και οτι τον γεννά ο Παυλος αναπαύεται στα Ηλύσια Πεδία».
Πάνω στο μνημείο αναγράφονται οι στίχοι από το τραγούδι του Παύλου Φύσσα «Ζόρια».
http://www.makeleio.gr/
from Lougantina-news http://ift.tt/1BSNYu9
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου