Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

Το φρικιαστικό βίντεο από τον νέο αποκεφαλισμό Αμερικανού δημοσιογράφου! - Απειλούν να σκοτώσουν και έναν βρετανό!





Ένα νέο βίντεο που δείχνει την εκτέλεση του Στίβεν Σότλοφ, έχουν αναρτήσει οι τζιχαντιστές στο διαδίκτυο. Πρόκειται για τον δεύτερο Αμερικανό δημοσιογράφο που δολοφονούν, μετά τον φρικιαστικό αποκεφαλισμό του Τζέιμς Φόλεϊ.



Στο βίντεο, που τιτλοφορείται "Δεύτερο μήνυμα στην Αμερική" διακρίνεται ο δημοσιογράφος, που φοράει πορτοκαλί στολή, γονατισμένος δίπλα σε έναν μασκοφόρο οπλισμένο με μαχαίρι. Ο ένοπλος καταδικάζει την επέμβαση των ΗΠΑ στο Ιράκ και κατόπιν βάζει το μαχαίρι στο λαιμό του Σότλοφ. Στη συνέχει παρουσιάζει τον Βρετανό όμηρο και απειλεί ότι θα τον σκοτώσει και αυτόν.



Ο Σότλοφ λέει: "Είμαι σίγουρος ότι ξέρετε ποιος είμαι και γιατί εμφανίζομαι. Ομπάμα, η εξωτερική πολιτική σου με την επέμβαση στο Ιράκ υποτίθεται ότι γινόταν για την ασφάλεια των Αμερικανών, οπότε γιατί πληρώνω το τίμημα αυτής της επέμβασης με τη ζωή μου;".



Ο Αμερικανός δημοσιογράφος μιλάει ήρεμα, όση ώρα ο μαυροντυμένος τζιχαντιστής κρατάει ένα μαχαίρι κοντά στο λαιμό του.



Στη συνέχεια το βίντεο δείχνει τον δήμιο να δηλώνει ότι "όσο οι αμερικανικές δυνάμεις συνεχίζουν να χτυπούν το λαό μας, τα μαχαίρια μας θα συνεχίσουν να κόβουν τους λαιμούς των δικών σας ανθρώπων".



"Επανέρχομαι, Ομπάμα και επανέρχομαι εξαιτίας της αλαζονικής εξωτερικής πολιτικής σου απέναντι στο Ισλαμικό Κράτος", δηλώνει ο μαυροντυμένος εκτελεστής.






http://www.newsit.gr/







from Lougantina-news http://ift.tt/1x7x6AU

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου