Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014

ΟΗΕ : «Απειλή για τη διεθνή ειρήνη ο ιός Έμπολα»!




Απειλή για τη διεθνή ειρήνη και την ασφάλεια κήρυξε την επιδημία του ιού Έμπολα που έχει ξεσπάσει στην Αφρική το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ.



Η απόφαση ψηφίσθηκε ομόφωνα και το Συμβούλιο Ασφαλείας καλεί όλα τα κράτη να προσφέρουν περισσότερα για την αντιμετώπιση του ιού.





Ο γενικός γραμματέας του ΟΗΕ Μπαν Κι Μουν προειδοποίησε ότι ο αριθμός των ανθρώπων που μολύνονται από τον ιό διπλασιάζεται κάθε τρεις εβδομάδες.



Σημειώνεται πως μέχρι στιγμής περισσότεροι από 2.600 άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους εξαιτίας του ιού Έμπολα.










http://ift.tt/Kpjytx






from Lougantina-news http://ift.tt/1qTnIgX

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου