Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Τόλμησαν το ακατόρθωτο! Ελληνόπουλα τραγουδούν τον Εθνικό ύμνο στην Αγία Σοφία! (ΒΙΝΤΕΟ)






Για πολλούς ακούγεται ακατόρθωτο αλλά αυτά τα ελληνόπουλα το τόλμησαν και μπράβο τους…





Δείτε το βίντεο:








http://ift.tt/1bmEpbv






from Lougantina-news http://ift.tt/1rQF2Uv

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου