Πάνω από 50 νέοι διηπειρωικοί βαλλιστικοί πυρηνικοί πύραυλοι θα ενταχθούν στις Ρωσικές Ενοπλες Δυνάμεις μέσα στο 2015, όπως δήλωσε σήμερα ο ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν. Στη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του Υπουργείου Αμυνας, ο πρόεδρος Πούτιν αναφέρθηκε στην σημαντική ενίσχυση των στρατηγικών πυρηνικών δυνάμεων της Ρωσίας: «Μπορείτε να φανταστείτε πόσο ισχυρή είναι αυτή η δύναμη», είπε ο πρόεδρος, τονίζοντας πως πρέπει να υλοποιηθούν σε σύντομο χρονικό διάστημα οι προτεραιότητες των Ενόπλων Δυνάμεων στην άμυνα, ώστε να αποκατασταθεί η διεθνής ισορροπία δυνάμεων και να επιτευχθεί η de facto αποτροπή κάθε δυνατότητας επίθεσης κατά της Ρωσίας.
Ο πρόεδρος Πούτιν, ο οποίος, βάση συντάγματος είναι ο ανώτατος επικεφαλής των ρωσικών Ενόπλων Δυνάμεων, επεσήμανε πως στα άμεσα σχέδια στον τομέα της άμυνας, περιλαμβάνεται ο εκσυγχρονισμός των στρατηγικών αερομεταφορών και η πλήρης ενσωμάτωση των πυρηνικών βαλλιστικών υποβρυχίων τύπου Borey «Alexander Nevsky» και «Vladimir Monomakh» στον Ρωσικό Στόλο.
TASSπηγή
from Lougantina-news http://ift.tt/1wPf6d0
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου