Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2015

Ασχημο σημάδι: Κυπαρίσσι 200 ετών έπεσε στην Ιερά Μονή Δουραχάνης [βίντεο]





Ένα μεγάλο κυπαρίσσι ηλικίας 200 ετών έπεσε χθες στις 6 το απόγευμα στην Ιερά Μονή Δουραχάνης, ένα γεγονός (η πτώση κυπαρισσιού σε ιερό χώρο) που στις λαϊκές δοξασίες είναι συνδεδεμένο με επερχόμενα άσχημα γεγονότα.



Το δέντρο ύψους 20 μέτρων έπεσε πάνω στο χώρο όπου στεγάζεται η κουζίνα και η τραπεζαρία,προκαλώντας σοβαρές υλικές ζημιές.





Το ευτύχημα, σύμφωνα με πληροφορίες, ήταν πως δεν βρισκόταν κανείς τόσο στο εσωτερικό όσο και στον αύλειο χώρο της Μονής την ώρα που σημειώθηκε η πτώση του δέντρου.



Σήμερα νωρίς το πρωί άνδρες της Π.Υ φρόντισαν για την κοπή και την απομάκρυνσή του, επιχειρώντας στο σημείο για αρκετές ώρες









Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr












from Lougantina-news http://ift.tt/1K68ywh

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου