Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2015

Ασύλληπτη εξαγγελία του Σαμαρά στην Λάρισα! Ειναι όντως αυτός ο προεδρος της ΝΔ ή μας κάνουν πλάκα;




Αυτο που εκστόμισε ο Σαμαράς στην ομιλία του, θα μπορούσε να είναι σενάριο επιθεώρησης του Σεφερλή.



Δυστυχώς δεν ειναι. Το είπε, σε ανοιχτή συγκέντρωση. Ναι, ο Σαμαράς εξήγγειλε πριν από λίγο την… ΕΚΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΑΧΕΛΩΟΥ! Ίσως οι νεώτεροι να μην αντιλαμβάνονται το εξωφρενικό της δήλωσης αυτής, οι παλαιότεροι νεοδημοκράτες όμως, πως θα πανε να ψηφίσουν εναν άνθρωπο που τους πετά κατάμουτρα την ιστορική μπαρούφα του Ανδρέα Παπανδρέου, που την εξήγγειλε σε κάθε προεκλογική αναμέτρηση και είχε καταντήσει ανέκδοτο;



Καταλαβαίνει ο άνθρωπος τι του βάζουν και διαβάζει ή το κάνει επίτηδες; «Κατά 80% ειναι έτοιμη η εκτροπή του Αχελώου»! Κραύγαζε στους χαχόλους που παρακολουθούσαν. Και συμπλήρωσε με το κουτσαβάκικο ύφος… «Ενώ άμα βγει ο ΣΥΡΙΖΑ τι θα γινει με αυτό το έργο»;

Τωρα πραγματικά, υπάρχει νεοδημοκράτης που θα ψηφίσει αυτόν τον άνθρωπο; Υπάρχει;



ΠΗΓΗ








from Lougantina-news http://ift.tt/1xGkI8G

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου