Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

ΣΟΚΑΡΕΙ!! Το ΒΙΝΤΕΟ-ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ από το Norman Atlantic, που έπαιξε σε Ρωσικό κανάλι, αλλά…ΔΕΝ έδειξαν ΠΟΤΕ τα Ελληνικά ΜΜΕ!!


Επιβάτες με πιτζάμες, κουβέρτες και φορώντας σωσίβια βρίσκονται στοιβαγμένοι… πάνω στο κατάστρωμα τουNorman Atlantic περιμένοντας



υπομονετικά να διασωθούν από τα ελικόπτερα.



Οι συνθήκες που επικρατούν είναι δύσκολες, τόσο λόγω του καπνού από τη φωτιά, όσο και από την κακοκαιρία.



Στο βίντεο ακούγονται και επιβάτες να φωνάζουν ονόματα, πιθανώς αναζητώντας τους οικείους τους.












http://www.makeleio.gr/






from Lougantina-news http://ift.tt/1D9XOuW

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου