Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

ΕΝΑ «ΟΧΙ» ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΗΡΘΕ ΑΝΑΠΟΔΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ!




Ειναι τρομερό αυτο που γινεται τις τελευταίες ώρες!



Ο Ομπάμα κανει μια δηλωση υπερ της Ελλάδας, που είχαμε να ακούσουμε απο τον Β’ ΠΠ!

Ο Γιούνκερ δολοφονεί την Τρόικα!

Το Παρίσι δηλώνει πως θα σταθεί δίπλα στην Ελλάδα!

Η Γερμανία βρίζει Σουλτς και Ντάισεμπλουμ!

Και όλα αυτά, λίγα μερόνυχτα μετά τον σχηματισμό κυβέρνησης!

Ο ΛΑΟΣ ΤΟΛΜΗΣΕ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ.


[olympia.gr]









from Lougantina-news http://ift.tt/1z4zpiU

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου