Καταψήφισε η Ολομέλεια της Βουλής την πρόταση για άρση της βουλευτικής ασυλίας του Άδωνι Γεωργιάδη. Η πρόταση προέκυψε έπειτα από μήνυση ιδιώτη για πώληση βιβλίων χωρίς παραστατικά.
Η συντριπτική πλειοψηφία ετάχθη κατά της άρσης της ασυλίας του βουλευτή της ΝΔ. Συγκεκριμένα, 216 καταψήφισαν, μόλις ένας ψήφισε υπέρ και επτά δήλωσαν «παρών».
Σημειώνεται ότι η δικογραφία σχηματίστηκε μετά από μήνυση πολίτη που κατήγγειλε πως ο κ. Γεωργιάδης δεν κόβει αποδείξεις για τις πωλήσεις βιβλίων.
Αξίζει να υπογραμμιστεί ότι τα μέλη της επιτροπής δεοντολογίας είχαν εισηγηθεί ομόφωνα τη μη άρση της ασυλίας του βουλευτή. Μάλιστα, στην αίθουσα της Ολομέλειας, παρενέβη ο βουλευτής των ΑΝΕΛ, Παύλος Χαϊκάλης, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι έχει ανάλογες εμπειρίες από τον εν λόγω πολίτη που όπως είπε καταθέτει ανυπόστατες μηνύσεις.
Μετά το πέρας της διαδικασίας, ο Άδωνις Γεωργιάδης ευχαρίστησε όσους «έβαλαν τέλος σε μία αθλιότητα», με σχετική ανάρτηση στο Twitter.
from Lougantina-news http://ift.tt/1vxFPMO
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου