Η άρση ασυλίας του Άδωνι Γεωργιάδη θα απασχολήσει την πρώτη κανονική συνεδρίαση της Βουλής (μετά τις προγραμματικές και την εκλογή ΠτΔ) θα γίνει στις 24 Φεβρουαρίου.
Ο ίδιος αναφέρει στο twitter ότι το θέμα είναι αστείο.
Ωστόσο, το γεγονός ότι δεν το δημοσιοποιεί δείχνει ότι είναι σοβαρότερο απ” όσο ισχυρίζεται…
from Lougantina-news http://ift.tt/1DeValo
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου