Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015







«Μνημόνιο» χαρακτηρίζει τη νέα συμφωνία Ελλάδας - Ευρωζώνης ο Άδωνις Γεωργιάδης, προκαλώντας για άλλη μία φορά την κοινή γνώμη.



Μάλιστα, μιλώντας στα Παραπολιτικά Fm εμφανίστηκε θετικός στο να ψηφίσει τη συμφωνία για την επέκταση της δανειακής σύμβασης που θα φέρει η κυβέρνηση στη Βουλή, την οποία, ωστόσο, αποκαλεί μνημόνιο.



«Εγώ έχω ψηφίσει όλα τα μνημόνια, θα χαλάσω το σερί μου επειδή είναι μνημόνιο του Τσίπρα;», είπε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας επισημαίνοντας πως η κυβέρνηση Τσίπρα είναι υποχρεωμένη να φέρει το πολύ σε μια βδομάδα τη σύμβαση προς ψήφιση.





http://www.newsbomb.gr/





from Lougantina-news http://ift.tt/1vyDIIz

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου