Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ



Τυχαίνει να πιστεύω ότι η ΕΕ, όταν δημιουργήθηκε, σήμαινε κάτι σημαντικό. Η ύπαρξή της θα πρέπει να είναι υπόδειγμα για την αλληλεγγύη μεταξύ των εθνών.

Όπως καθαρά φαίνεται σήμερα η ΕΕ αντιπροσωπεύει ένα μέρος μια γενικής στρατηγικής πολιτικής, εξευτελισμού, πτώχευσης και καταλήστευσης των λαών που είναι μέλη της. Δηλαδή αποτελεί και είναι ο άξονας πάνω από οποιαδήποτε χώρα με οικονομική αδυναμία, προς όφελος των τραπεζών (Τοκογλυφων) και των μεγάλων διεθνών επιχειρήσεων.



Η Ελλάδα συνεχίζει να διαμαρτύρεται ότι η συνταγή και το φάρμακο που της έχει επιβληθεί σκοτώνει την οικονομία της, αλλά χωρίς αποτέλεσμα, ώστε η τρέλλα της μείωσης των δαπανών και ως εκ τούτου η ζήτηση συνεχίζεται παρ ‘όλες τις αποδείξεις για το αντίθετο. Η Ευρωζώνη έχει γίνει ένα τρελλοκομείο που διευθυνεται απο τρελλους άνδρες και μία παλαβή γυναίκα.



Τα μέτρα που πάρθηκαν και πέρνονται καθημερινά είναι εντελώς αντιπαραγωγικά και οι ενέργειες που απαιτούνται από την Γερμανία έχουν κάνει τα πράγματα χειρότερα για την Ελλάδα, αυτο πλεον είναι εμφανες. Το γνωρίζουμε όλοι, η Μέρκελ το γνωρίζει και οι τραπεζίτες το γνωρίζουν – όλα τα μετρα που παιρνονται ειναι για να σώσουν οχι μονο τις Γερμανικές τράπεζες αλλα και πολλες αλλες στην Ευροζωνη και στο Λονδινο, οι οποίες είναι σε μεγάλο βαθμό εκτεθειμένες στο Ελληνικό χρέος.



Οι Έλληνες πολιτικοί (σημείωση: “Eλληνες πολιτικοί” και όχι οι Έλληνες) πρέπει επίσης να αναλάβουν την ευθύνη για το χάος στην Ελλάδα οπως επεισης και οι Τραπεζες, ΕΚΤ, German Landesbanken, WestLB, EAA και αμέτρητες μικρότερες τράπεζες. Απο οτι διαβασα η Deutsche Bank εχει ανοιγμα 500 Δισεκατομυρια στα CDS (Ασφαλιστρα κινδυνου ) και επεισης εχει προβληματα στην Αμερικη οπου παρεα με την Santander δεν θα περασουν τα stress tests της FED τον Μαρτιο.



Αν η Ελλάδα κάνει στάση πληρωμών των δανείων της και φτωχεύσει επίσημα, μαντέψτε ποιος θα πληρώση τα ασφάλιστρα κινδύνου που έχουν συνάψει όλοι οι πιστωτές της.



Οι ίδιοι οι Γερμανοί έχουν παραδεχθεί ότι η Ελληνική οικονομία είναι πολύ μικρη σε σύγκριση με τα άλλα μέλη της ΕΥΡΩΖΩΝΗΣ και μια Ελληνική έξοδος δεν θα βλάψει το Eυρώ. Το ερώτημα είναι – γιατί οι Γερμανοί (και άλλοι) επιμένουν ότι εαν ένα μέλος της ΕΕ πατωσει (φτωχευσει) την οικονομία του ειναι πολύ πιθανό να καταστρέψει επεισης ολοκληρη την κοινωνία της ΕΕ;



Η μόνη λογική απάντηση είναι ότι οι τράπεζες και τα διάφορα άλλα ανεξάρτητα ιδρύματα δανεισμού, στην πραγματικότητα, έχουν αναλάβει την οικονομική λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των ΗΠΑ. Οι τράπεζες εφαρμόζουν μέτρα ύφεσης και αύξησης της ανεργίας, προκειμένου να αποτρέψουν, έτσι νομίζουν, σοβαρές ζημίες από τα άγρια ​​παιχνίδια τους των προηγούμενων καλών ημερών.



Οι Τοκογλύφοι ξέρουν ότι θα χάσουν χρήματα, αλλά με αυτόν τον τρόπο νομίζουν ότι θα χάσουν μόνο ένα κομμάτι και όχι την παρτίδα. Εν τω μεταξύ οι τράπεζες και οι πολιτικοί θα πρέπει να προσεύχονται ότι θα γίνει κάτι, με οτιδήποτε αλλαγές για να αρχίσουν οι οικονομίες να κινούνται και πάλι. Δυστυχώς οι οικονομίες δεν θα βελτιωθούν. Αλήθεια πότε η δημιουργία και η προώθηση μιας ύφεσης αύξησε τις οικονομίες και την απασχόληση;



Η απλούστερη και πιο αποτελεσματική απάντηση σε αυτό το χάος, οποιασδήποτε Ελληνικής κυβέρνησης, είναι να ακυρώσει ή να μειώσει τα χρέη, τόσο σε εθνικό όσο και ατομικό επίπεδο και να αρχίσει ξανά από το μηδέν. Τελικά, οι μόνοι άνθρωποι και ιδρύματα που θα υποφέρουν από αυτό θα είναι οι υπάρχουσες τράπεζες και οι άπληστοι χρηματιστές.



Όσο για την Ελλάδα και τους Έλληνες, προσπάθησαν και προσπαθούν να επιβιώσουν σκληρά. Οι άνθρωποι έχουν αρχίσει να λιμοκτονούν ή να πεθαίνουν χωρίς φάρμακα για τη θεραπεία τους ή να αυτοκτονούν.



Οι συντάξεις που έχουν καταβληθεί στο παρελθόν, σε ωρισμένους Έλληνες που εργάζονται σκληρά, έχουν μειωθεί δραστικά αφήνοντας ανθρώπους 80 και 90 ετών να ζουν με 300 Ευρώ το μήνα για τα τρόφιμα, ενοίκια, υπηρεσίες κοινής ωφελείας και την χωρίς δωρεάν Υγεία. Οι νέοι δεν έχουν δουλειά και τα ποσοστά ανεργίας τους πέρασαν το 60% και φεύγουν στο εξωτερικό. Τα ποσοστά ανεργίας στη χώρα σε λίγο θα φτάσει το 30% αν και λέγετε ότι είναι γύρω στο 35% σήμερα.



Πώς είναι δυνατόν οποιαδήποτε σκληρή λιτότητα στην οικονομία και οποιοδήποτε οικονομικό σύστημα (το ευρώ) να δικαιολογούν αυτή την αγριότητα;



Τα παραπάνω τα φωνάζουμε από χρόνια αλλά οι Έλληνες με την εφαρμογή του ‘’Δόγματος του ΣΟΚ’’, από τα ελεγχόμενα ΜΜ Εξαθλίωσης και από την Διεθνή ληστοσυμμορία των Τοκογλύφων έχουν πέσει σε λήθαργο και μπορεί να μην ξυπνήσουν ποτέ………



Η Ελλάδα δεν θα είναι το τέλος αυτής της πολιτικής. Η πολιτική δύναμη και επιρροή των Τραπεζών (Διεθνών ΑμερικανοΕβραίων Τοκογλύφων) θα εξασφαλίσει ότι η λιτότητα, η πείνα και η κοινωνική καταστροφή θα συνεχίσει να εξαπλώνεται σε όλη την Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες όλο και πιο βαθιά. Όλα αυτά για να προστατευθούν τα κέρδη της Διεθνούς ΑμερικανοΕβραικής Τραπεζιτικής ληστοσυμμορίας, δηλαδή εκείνων που δημιούργησαν την βαθειά οικονομική κρίση και το χάος ….. αρχικά!



Μετά την διάλυση της ΕΣΣΡ (USSR), αυτοί σχεδίασαν και θεσαν σε εκτέλεση το σχέδιο της Νέας Τάξης, σε συνεργασία με του Γερμανούς ΝΑΖΙ, για τον έλεγχο, την κατάληψη και την παγκοσμιοποίηση των χωρών και των οικονομιών του πλανήτη. Δειτε τα φιλμ του Παπαστεφανου. «Κλεπτοκρατια» και «Καταστρόικα» στο YouTube, για να μάθετε πολλά.



Σημερα η Γαλλία εχει φτωχευσει! Προσποιούνται ότι έχουν χρήματα, αλλά ψεύδονται! Πώς το ξέρω;



Σκεφτείτε για το ποιος κατέχει την Ιταλικο, μερος του Ελληνικου και το Ισπανικο χρέος;



Το Ελληνικό πρόβλημα είναι ένα μικρό θεατρικό πείραμα στην επαρχία. Η Ελλάδα ακολουθεί τον δρόμο της Πορτογαλίας …. επ’άπειρον στην άβυσσο, μια αποτυχημένη χώρα δεύτερης κατηγορίας και σύντομα θα είναι όμοια της Ζιμπάμπουε.



Η πραγματική ιστορία είναι ότι οι τοπικες μικρες Ισπανικές τράπεζες έχουν κλέψει τα χρήματα όλων των πελατων και σύντομα, η ‘’εξυπνη’’ Μέρκελ, θα ανακαλύψει ότι έχει να πληρώσει 1 τρισεκατομμύριο δολάρια για να σώσει την Ισπανία …. και στη συνέχεια, οι Γαλλικές Τράπεζες θα ανακαλύψουν σύντομα ότι οι συμμετοχές τους σε Ισπανικές τράπεζες, ανήκουν στους Γερμανούς, τα πραγματικα αφεντικα!



Βλέπετε, οτι η Γερμανία πέτυχε αυτό που προσπαθησε να κάνει με δύο αχρηστους πολέμους …. τωρα κατέχουν οικονομικα την ΕΥΡΩΠΗ!



Κατά τη διάρκεια της απρόκλητης Γερμανικης εισβολής και επιβολη της κατοχής στην Ελλάδα στον 2ο ΠΠ , η αμείλικτη οικονομική εκμετάλλευση από τους Ναζί , οδήγησε τις πρώτες ύλες και τα τρόφιμα να επιταχθουν. Η Δοσιλογικη κυβέρνηση αναγκάζεται από τους Γερμανούς να πληρώσει το κόστος της κατοχής, και ετσι προκαλεσαν άνοδο του πληθωρισμού.



Η κατάσταση αυτή επιδεινώθηκε περαιτέρω από έναν «πόλεμικο δάνειο» το οποίο η Ελλάδα υποχρεώθηκε να παράσχει στο γερμανικό Ράιχ . Αυτό το » Κατοχικο Δάνειο » ΠΟΤΕ δεν ξωφλήθηκε και εφερε σοβαρη υποτιμησι στη δραχμή .



Οι επιτάξεις , μαζί με τον συμμαχικό αποκλεισμό της Ελλάδας , η ερειπωμένη κατάσταση των υποδομών της χώρας και η ανάδειξη μιας ισχυρής και καλά διασυνδεδεμένης μαύρης αγοράς , είχε ως αποτέλεσμα τη Μεγάλη Πείνα κατά τη διάρκεια του χειμώνα του 1941-1942 , όταν εκτιμάται ότι περίπου 300.000 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στην Αθήνα!



Παρά την ενίσχυση από ουδέτερες χώρες, όπως η Σουηδία, η συντριπτική πλειοψηφία των τροφίμων κατέληξε στα χέρια των κυβερνητικών αξιωματούχων και μαύροεμπορων της αγοράς που χρησιμοποιησαν τοις σχεσεις τους με τις αρχές Κατοχής να «αγοράσουν» την ενίσχυση από αυτους και στη συνέχεια να την πουλήσουν στον απελπισμένο Ελληνικο πληθυσμο σε εξαιρετικά υψηλές τιμές .



Ειναι εκδηλο οτι ΕΛΛΑΔΑ έχει μια μεγαλη ιστορία, αλλα μαστίζεται από μια προδοτικη ΠΟΛΙΤΙΚΗ και ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ, η οποία εκμεταλλεύεται το δικό της πληθυσμό γάντι με τις ξένες δυνάμεις – π.χ. Γερμανικού Ναζιστικού στρατιωτικού στο WW2, και στα 2000, το οποίο συνεργάζεται ακομη και σημερα με Γερμανικές τράπεζες και διεφθαρμένες Γερμανικές εταιρείες, όπως η Siemens που έχει ήδη διωχθεί για δωροδοκία Έλληνων πολιτικων για να εξασφαλίσουν συμβάσεις.



Ακόμα και Βρετανικές εταιρείες παραπονέθηκαν για την έκταση της δωροδοκίας στην οποία επιδίδονται οι Γερμανικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα , προκειμένου να εξασφαλίσουν συμβάσεις, σε βάρος των Βρεττανικων & άλλων ξένων εταιρειων.



Μονο μια σταση πληρωμων των εξωτερικων μας χρεων, επιστροφη στο Εθνικο Νομισμα, κρατικοποιηση της ΤτΕ και νέες οικονομικα σταθερες κρατικες τράπεζες (ηδη ανηκουν στο κρατος αλλα πρεπει να ξεκαθαριστουν) μπορουν να ξεκινήσουν την ανακαμψη και αναπτυξη της Ελληνικης οικονομιας, φυσικα με τη βοήθεια του κράτους για να αρχίσει με νέους κανόνες η χορήγηση δανείων και με την επιβολη νεων κανονων στην κινηση κεφαλαιων για την πρόληψη των κερδοσκοπικών “ Επενδυσεων “ σε εικασίες για το μέλλον και περιουσιακά στοιχεία που μπορεί ή δεν μπορεί ποτέ να υπάρχουν.



Ακόμη περισσίτερο και για να αποφύγει το κράτος την μεγάλη φοροδιαφυγη καλο θα ειναι να απογορευσει τις δραστηριοτητες ολων των “Off Shore” εταιριων στην Ελλαδα, να δημευσει τις περιουσιες τους, για ωρισμενο χρονο, μεχρι να εμφανιστουν οι «ΦΥΣΙΚΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ» και αφου τους περασει απο ελεγχο, αν πληρωσανε φορους κλπ και μετα να τους επιστρεψει, τις ιδιοκτησιες τους.



Ένα έχω να πω στους Έλληνες.



Κανένα Έθνος δεν εξαφανίστηκε όταν χρεωκόπησε. Τα έθνη εξαφανίζονται μόνον όταν υποδουλώνονται!





olympia.gr





from Lougantina-news http://ift.tt/1LAMLg7

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου