Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

BOMBA Χατζηνικολάου: «Είναι η πρώτη φορά νομίζω που έχουμε τόσο έντονα ... την αίσθηση ότι γίνεται διαπραγμάτευση»





«Είναι η πρώτη φορά νομίζω που έχουμε τόσο έντονα ...

την αίσθηση ότι γίνεται διαπραγμάτευση», σχολίασε ο Νίκος Χατζηνικολάου στο κεντρικό δελτίο του Star για την επικείμενη συνάντηση του Αλέξη Τσίπρα με τον Ζαν Κλοντ Γιούνκερ και το φόβο που διατυπώνεται στο Βερολίνο ότι οι επαφές και η διαπραγμάτευση της ελληνικής κυβέρνησης για την ελάφρυνση του χρέους μπορεί να οδηγήσουν σε αντίστοιχα αιτήματα και άλλες χώρες του ευρωπαϊκού νότου και πρόσθεσε:«Δεν την είχαμε τις προηγούμενες φορές, να πούμε την αλήθεια».









http://www.gkourou.com/








from Lougantina-news http://ift.tt/1LF5IiD

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου