«Είναι η πρώτη φορά νομίζω που έχουμε τόσο έντονα ...
την αίσθηση ότι γίνεται διαπραγμάτευση», σχολίασε ο Νίκος Χατζηνικολάου στο κεντρικό δελτίο του Star για την επικείμενη συνάντηση του Αλέξη Τσίπρα με τον Ζαν Κλοντ Γιούνκερ και το φόβο που διατυπώνεται στο Βερολίνο ότι οι επαφές και η διαπραγμάτευση της ελληνικής κυβέρνησης για την ελάφρυνση του χρέους μπορεί να οδηγήσουν σε αντίστοιχα αιτήματα και άλλες χώρες του ευρωπαϊκού νότου και πρόσθεσε:«Δεν την είχαμε τις προηγούμενες φορές, να πούμε την αλήθεια».
http://www.gkourou.com/
from Lougantina-news http://ift.tt/1LF5IiD
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου