Τρίτη 7 Ιουνίου 2016

ΕΙΔΗΣΗ- ΣΟΚ: "Δημιούργησα το AIDS για να ξεκληρίσω εσκεμμένα την ανθρωπότητα!" (ΒΙΝΤΕΟ)


Ποιος είπε πως όλα είναι παραμύθια όταν λέμε ότι τα πάντα γίνονται βάσει σχεδίου ! Ένα σχέδιο από κάποια αρρωστημένα μυαλά για δύο λόγους.

Ο πρώτος για την μείωση του πληθυσμού του πλανήτη όπως θα δείτε στο παρακάτω βίντεο και ο δεύτερος για τα χρήματα !



Άραγε πόσες είναι οι αρρώστιες που εμφανίζονται φυσιολογικά κατά καιρούς, σαν επιδημίες; Ποιος μπορεί να μας επιβεβαιώσει πως δεν μας ψεκάζουν τον ιό, για να μας πωλούν μετά τα εμβόλια και τα φάρμακα;

Μήπως συμβαίνει το ίδιο, όπως τους ιούς των υπολογιστών που κατά πληοψηφία δημιουργούνται από τους ίδιους που πωλούν και τα αντιβιοτικά τους; ( antivirus )

Δείτε και φρίξτε ο Dr Robert Gallo ομολογεί: Δημιούργησα το AIDS για να ξεκληρίσω εσκεμμένα την ανθρωπότητα !




ΠΗΓΗ
http://ift.tt/1TTrHEa 


from Lougantina-news http://ift.tt/1PDRmUP
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου