Μετά το τέλος της ομιλίας του κ. Πούτιν στο φόρουμ, ο Ρώσος πρόεδρος είχε σύντομη συνομιλία με τον πρόεδρο και γενικό διευθυντή του ΑΠΕ-ΜΠΕ Μιχάλη Ψύλο, υπογραμμίζοντας μεταξύ άλλων: «Είμαι φίλος της Ελλάδας».
Ο κ. Ψύλος αναφέρθηκε στην πρόσφατη επίσκεψη του Ρώσου Προέδρου στο Άγιο Ορος και από την πλευρά του ο Ρώσος πρόεδρος στάθηκε στις καλές διμερείς σχέσεις.
Ο κ. Πούτιν, κατά την ομιλία του, ανέφερε ότι η δημοσιογραφία πρέπει να είναι αντικειμενική και να μην υπόκειται σε τυχόν κατασταλτική δράση, τονίζοντας, ότι «οι πληροφορίες δεν θα πρέπει να είναι στόχος κάθε άποψης και να μην υπόκεινται σε κατασταλτικές ενέργειες με σκοπό την προσαρμογή».
πηγη
from Lougantina-news http://ift.tt/1svRN9s
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου