Τρίτη 26 Μαΐου 2015

Θα χάσουν όλα τα λεφτά τους οι τοκογλύφοι και θα διαλυθεί η Ευρωζώνη

Αν οι ξένοι συνεχίσουν να εκβιάζουν και να προκαλούν ασφυξία στην οικονομία μας
Αλέξης: Ο λαός μας έβγαλε εισιτήριο χωρίς επιστροφή! Δεν πρόκειται να γυρίσουμε πίσω
Η ώρα της αλήθειας πλησιάζει. Η ανοχή απέναντι στους ξένους δανειστές - τοκογλύφους τελειώνει οριστικά και αμετάκλητα! Οι λεγόμενοι εταίροι τις επόμενες μέρες θα πρέπει να αποφασίσουν για την υπογραφή μιας δίκαιης και έντιμης συμφωνίας με την Ελλάδα, η οποία σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να περιλαμβάνει μνημονιακά μέτρα και δεν πρέπει να παραβιάζει τις κόκκινες γραμμές σε ασφαλιστικό, εργασιακό και συνταξιοδοτικό.

Ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας αλλά και όλα τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ ήταν κατηγορηματικά στη διάρκεια της συνεδρίασης της Κεντρικής Επιτροπής του κυβερνώντος κόμματος, το Σαββατοκύριακο. Διαβεβαίωσαν τον ελληνικό λαό, ότι δεν πρόκειται να υπογράψουν ένα νέο μνημόνιο, αλλά μια έντιμη συμφωνία που θα περιλαμβάνει και αναπτυξιακά μέτρα.
Η κυβέρνηση είναι επίσης αποφασισμένη να σταματήσει την οικονομική αιμορραγία με την πληρωμή των δόσεων ξένους δανειστές τοκογλύφους αν αυτοί συνεχίσουν να εκβιάζουν και να προκαλούν ασφυξία στην οικονομία.
Από την αρχή του χρόνου το ελληνικό δημόσιο έχει πληρώσει οκτώ δισεκατομμύρια ευρώ για να καλύψει δανειακές ανάγκες προς το ΔΝΤ και την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, χωρίς να έχει εισπράξει δεκάρα τσακιστή από τους λεγόμενους θεσμούς, παρά τις υποσχέσεις που επανειλημμένα μας είχαν δώσει.
Αυτή η κατάσταση δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο και γιαυτό η συντριπτική πλειοψηφία των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ, ζήτησε στη διάρκεια της χθεσινής συνεδρίαση τη Κεντρικής Επιτροπής του κόμματος να μην πληρωθεί η δόση προς το ΔΝΤ στις αρχές Ιουνίου στην περίπτωση που δεν υπογραφεί η συμφωνία και δεν εισπραχθούν τα επτά δισεκατομμύρια ευρώ της δόσης που μας χρωστάνε από τον προηγούμενο χρόνο...
Στην ίδια γραμμή βρίσκεται και η πλειοψηφία του ελληνικού λαού σύμφωνα με πρόσφατες μετρήσεις. Οι πολίτες απαιτούν από τον Αλέξη Τσίπρα να κρατήσει σκληρή στάση και να διαπραγματευτεί μια πραγματικά νέα συμφωνία που δεν θα περιλαμβάνει μνημονιακά μέτρα, όπως είναι οι νέες μειώσεις μισθών και συντάξεων, τα εργασιακά και η άγρια υπερφορολόγηση του λαού μας.
Ο πρωθυπουργός εμφανίζεται να έχει τη στήριξη ενός μεγάλου πατριωτικού ρεύματος, που συγκροτείται στην κοινωνία σε ποσοστό που υπερβαίνει το 70%, ενώ οι μνημονιακές δυνάμεις εξαφανίζονται στην κυριολεξία με τον κύριο εκφραστή τους τον Αντώνη Σαμαρά να έχει περιπέσει σύμφωνα με τις ίδιες μετρήσεις σε απόλυτη ανυποληψία. Ακόμα και στην περίπτωση ρήξης και προκήρυξης εκλογών, τα γκάλοπ εμφανίζουν τον ΣΥΡΙΖΑ να προηγείται με ποσοστά που πλησιάζουν το 50% ενώ η Νέα Δημοκρατία παρουσιάζει συμπτώματα κατάρρευσης και φτάνει 21%. Οι επόμενες μέρες θα είναι καθοριστικές για το μέλλον του λαού και την πορεία της χώρας. Μια έντιμη και δίκαιη συμφωνία με τους εταίρους, θα δρομολογούσε συνθήκες ανάπτυξης και θα σηματοδοτούσε το τέλος της λιτότητας και των μνημονίων. Αντίθετα μια συμφωνία που θα είχε τη γνωστή συνταγή του μνημονίου θα βύθιζε τη χώρα σε πολυεπίπεδη κρίση με τραγικές συνέπειες.
Οι λεγόμενοι εταίροι παίζουν πλέον με τη φωτιά γιατί έχουν απέναντί τους έναν αποφασισμένο πρωθυπουργό που δεν πρόκειται να υποκύψει σε πιέσεις και εκβιασμούς. Ακόμα και στην περίπτωση ρήξης, έχει την στήριξη της μεγάλης πλειοψηφίας του ελληνικού λαού να οδηγήσει τη χώρα σε μια τροχιά εθνικής ανεξαρτησίας και αυτοδύναμης ανάπτυξης. Αντίθετα το ιερατείο των Βρυξελλών στην περίπτωση εξόδου της Ελλάδας από το Ευρώ θα αντιμετωπίσει την απόλυτη καταστροφή. Γιατί μια τέτοια εξέλιξη θα αποτελέσει στην αρχή για το ξήλωμα του λεγόμενου ευρωπαϊκού οικοδομήματος, που έχει στηθεί για να εξυπηρετεί αποκλειστικά τα συμφέροντα των τοκογλύφων, τσακίζοντας στην κυριολεξία τους λαούς και τα κράτη του νότου.
Η ευρωζώνη χωρίς την Ελλάδα θα καταρρεύσει σαν χάρτινος πύργος, αφού οι αγορές θα τους τσακίσουν στην κυριολεξία με τα τοκογλυφικά επιτόκια, προεξοφλώντας παράλληλα ότι και άλλες χώρες θα ακολουθήσουν το δρόμο της Ελλάδας.
«Δεν θα υποχωρήσουμε σε παράλογες απαιτήσεις»
Ο Αλέξης Τσίπρας ανοίγοντας τις εργασίες της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ, έστειλε σαφές μήνυμα στο εσωκομματικό ακροατήριο ότι “απαιτείται σοβαρότητα, συνευθύνη και αλληλεγγύη” καθώς και ότι “έχουμε πολιτική και ηθική υποχρέωση να πετύχουμε το στοίχημα της διακυβέρνησης”, λέγοντας πως “δεν πρόκειται να υποχωρήσουμε σε παράλογες απαιτήσεις”.
“Απαιτούμε από τους εταίρους μας ανάλογο σεβασμό και ανάλογες υποχωρήσεις. Έχουμε κάνει το χρέος μας είναι η ώρα και για την Ευρώπη να κάνει το δικό της. Δεν μπορούν να ασκούν επιρροή πρόσωπα που υπονομεύουν το κοινό ευρωπαϊκό όραμα” είπε, και τόνισε πως “δεν πρόκειται να υποχωρήσουμε σε παράλογες απαιτήσεις (ΦΠΑ, ασφαλιστικό σύστημα, εργασιακό) στα οποία επιμείνουν οι αρχιτέκτονες του αποτυχημένου προγράμματος σε ακρότητες προκειμένου να μην παραδεχτούν την αποτυχία τους”.
Ο κόσμος ζητάει λύση απλά συμφωνία
Ενόψει της επερχόμενης συμφωνίας, ο κ. Τσίπρας είπε ότι “η συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού ζητάει λύση, όχι απλά συμφωνία, λύση βιώσιμη, μακράς πνοής. Ο κόσμος μας εμπιστεύεται γιατί γνώριζε από πριν ότι ο δρόμος που έχουμε να βαδίσουμε είναι ανηφορικός. Στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης υπάρχουν πια δυο πλευρές: αυτοί που στηρίζουν τα συμφέροντα των πιστωτών και από την άλλη αυτοί που στηρίζουν τα συμφέροντα της μεγάλης κοινωνικής πλειοψηφίας”.
«Οσοι δεν θέλουν να συμβάλλουν για ασυμφωνία ας σιωπήσουν»
«Δεν πρόκειται να ανεχθούμε και να αφήσουμε στο απυρόβλητο όσους με σχέδιο εξωθούν τα πράγματα σε ρήξη, όσους διακινούν σενάρια κρίσης και ταπείνωσης του ελληνικού λαού. Θέλω να στείλω ένα καθαρό μήνυμα πριν τη συμφωνία. Όσοι μπορούν να το κάνουν ας συμβάλλουν, όσοι δεν το επιθυμούν ας σιωπήσουν. Κάναμε βήματα προσέγγισης, έχουμε όμως και κόκκινες γραμμές», είπε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός.


kontranews.gr


from Lougantina-news http://ift.tt/1RjDRX9
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου