Στο περιθώριο της συνεδρίασης της Ολομέλειας για το πόρισμα της Επιτροπής Αλήθειας Δημοσίου Χρέους που τελικά δεν έγινε λόγω απουσίας της συντριπτικής πλειοψηφίας των βουλευτών (σ.σ. παρέστησαν μόνο οι βουλευτές της Λαϊκής Ενότητας) ο Π. Λαφαζάνης, στην πρώτη του τοποθέτηση ως πρόεδρος της Λαϊκής Ενότητας, είπε πως στην Ελλάδα δεν υπάρχει Δημοκρατία αλλά μια ιδιόμορφη δικτατορία του μνημονίου, υπερασπιζόμενος το πόρισμα της Επιτροπής Αλήθειας για το Δημόσιο Χρέος που το χαρακτηρίζει «παράνομο και επονείδιστο».
Ακόμη, επανέφερε την πρότασή του για κατάργηση του «μπόνους» των 50 εδρών στο πρώτο κόμμα, κατηγορώντας τον ΣΥΡΙΖΑ ότι και σε αυτό υπαναχώρησε ως κυβέρνηση από τα όσα έλεγε προεκλογικά.
«Σήμερα η Βουλή είχε κρίσιμη συνεδρίαση για ένα τεράστιο για τη χώρα θέμα. Η οικονομία έχει πληγεί, η Ελλάδα είναι μια αποικία χρέους που ζει κάτω από μνηνονιακή υποδούλωση κα κάποιοι συνομολόγησαν νέο μνημόνιο για να κάνουν την πενταετία οκταετία», είπε ο κ. Λαφαζάνης, καταγγέλλοντας όλα τα υπόλοιπα κόμματα και τους αρχηγούς που δεν παρέστησαν στη συνεδρίαση.
Τμήμα ειδήσεων pronews.gr
Ακόμη, επανέφερε την πρότασή του για κατάργηση του «μπόνους» των 50 εδρών στο πρώτο κόμμα, κατηγορώντας τον ΣΥΡΙΖΑ ότι και σε αυτό υπαναχώρησε ως κυβέρνηση από τα όσα έλεγε προεκλογικά.
«Σήμερα η Βουλή είχε κρίσιμη συνεδρίαση για ένα τεράστιο για τη χώρα θέμα. Η οικονομία έχει πληγεί, η Ελλάδα είναι μια αποικία χρέους που ζει κάτω από μνηνονιακή υποδούλωση κα κάποιοι συνομολόγησαν νέο μνημόνιο για να κάνουν την πενταετία οκταετία», είπε ο κ. Λαφαζάνης, καταγγέλλοντας όλα τα υπόλοιπα κόμματα και τους αρχηγούς που δεν παρέστησαν στη συνεδρίαση.
Τμήμα ειδήσεων pronews.gr
from Lougantina-news http://ift.tt/1hGTz2n
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου