Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2016

ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΛΗΨΗΣ σε εφορία της Ξάνθης από αγρότες!ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΣΦΑΛΙΣΑΝ την είσοδο με άχυρα (βίντεο)



Έκλεισαν την είσοδο με δικό τους τρόπο οι αγρότες.

Οι αγρότες της Ξάνθης συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις – Δείτε πως έφτασαν στην εφορία και πως απέκλεισαν την είσοδο…

Με άχυρα έκλεισαν νωρίς το πρωί – οι αγρότες της Ξάνθης – την Δ.Ο.Υ. της περιοχής, προχωρώντας σε κατάληψη του κτιρίου όπως αποφάσισε το συντονιστικό όργανο αγώνα. Οι αγρότες ξεκίνησαν με τα τρακτέρ τους λίγο πριν τις 06.00 το πρωί από το μπλόκο της Γέφυρας του Νέστου, όπου έχουν παρατάξει τα τρακτέρ και τα αγροτικά τους αυτοκίνητα εδώ και βδομάδες.


http://www.makeleio.gr/


from Lougantina-news http://ift.tt/1TArlFb
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου