Στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου στον Ενικό ένας συνταξιούχος του ΟΤΕ με σύνταξη 2.700 το μήνα επιτίθεται στους πολιτικούς και συγκεκριμένα στον εκπρόσωπο της Ένωσης Κεντρώων
Καλλιάνο Ιωάννη προφανώς γιατί η Ένωση Κεντρώων προτείνει να μειωθούν οι υψηλές συντάξεις . Το επιχείρημα του συνταξιούχου όπως το εκφραζει στο τέλος είναι το ίδιο με του σύριζα για την »ανάπτυξη» που νομίζει ότι κάνει..
Εγω λέει είμαι υπέρ καλά αλλά δεν φτάνουν γιατί ζω με αυτα 4 παιδιά 2 εγγόνια και έναν γαμπρό…
πηγη
from Lougantina-news http://ift.tt/26eE5ao
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου