Τετάρτη 20 Απριλίου 2016

ΟΤΙ ΠΙΟ ΑΣΤΕΙΟ ΥΠΑΡΧΕΙ! Συνταξιούχος των 2700ΕΥΡΩ κάνει επίθεση σε εκπρόσωπο της Ένωσης Κεντρώων γιατί θέλουν να μειώσουν τις υψηλές συντάξεις! (ΒΙΝΤΕΟ)



Στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου στον Ενικό ένας συνταξιούχος του ΟΤΕ με σύνταξη 2.700 το μήνα επιτίθεται στους πολιτικούς και συγκεκριμένα στον εκπρόσωπο της Ένωσης Κεντρώων

Καλλιάνο Ιωάννη προφανώς γιατί η Ένωση Κεντρώων προτείνει να μειωθούν οι υψηλές συντάξεις . Το επιχείρημα του συνταξιούχου όπως το εκφραζει στο τέλος είναι το ίδιο με του σύριζα για την »ανάπτυξη» που νομίζει ότι κάνει..

Εγω λέει είμαι υπέρ καλά αλλά δεν φτάνουν γιατί ζω με αυτα 4 παιδιά 2 εγγόνια και έναν γαμπρό…



πηγη


from Lougantina-news http://ift.tt/26eE5ao
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου