Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

Παπαδάκης: Σε αυτή την εκπομπή ο κ. Γεωργιάδης δεν θα ξαναέρθει – Τι απάντησε ο Άδωνις – ΒΙΝΤΕΟ


Ο Γιώργος Παπαδάκης, αναφέρθηκε το πρωί από την εκπομπή του στο σκηνικό έντασης που διαδραματίστηκε χθες …



το πρωί, ανάμεσα στον ίδιο και τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο της Νέας Δημοκρατίας, Άδωνι Γεωργιάδη.



«Επειδή δεν ταιριάζουμε, δεν θα ξανασυμπεθεριάσουμε. Ο κ. Γεωργιάδης έχει τον τρόπο να είναι σε οποιαδήποτε άλλη εκπομπή. Σε αυτή την εκπομπή κύριε Γεωργιάδη, όχι», είπε μεταξύ άλλων ο Γιώργος Παπαδάκης για το χθεσινό περιστατικό έντασης που είχε με τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο της Νέας Δημοκρατίας, ενώ παράλληλα, ζήτησε συγγνώμη από τους τηλεθεατές.



Ο Άδωνις Γεωργιάδης, απάντησε με πρωινό του tweet σε αυτά που εί
πε ο Γιώργος Παπαδάκης, τονίζοντας ότι «Συμφωνώ διότι κι εγώ δεν προτίθεμαι να ξαναπάω».







enikos.gr





from Lougantina-news http://ift.tt/1EZ8jjo

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου