Ο Γιώργος Παπαδάκης, αναφέρθηκε το πρωί από την εκπομπή του στο σκηνικό έντασης που διαδραματίστηκε χθες …
το πρωί, ανάμεσα στον ίδιο και τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο της Νέας Δημοκρατίας, Άδωνι Γεωργιάδη.
«Επειδή δεν ταιριάζουμε, δεν θα ξανασυμπεθεριάσουμε. Ο κ. Γεωργιάδης έχει τον τρόπο να είναι σε οποιαδήποτε άλλη εκπομπή. Σε αυτή την εκπομπή κύριε Γεωργιάδη, όχι», είπε μεταξύ άλλων ο Γιώργος Παπαδάκης για το χθεσινό περιστατικό έντασης που είχε με τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο της Νέας Δημοκρατίας, ενώ παράλληλα, ζήτησε συγγνώμη από τους τηλεθεατές.
Ο Άδωνις Γεωργιάδης, απάντησε με πρωινό του tweet σε αυτά που εί
πε ο Γιώργος Παπαδάκης, τονίζοντας ότι «Συμφωνώ διότι κι εγώ δεν προτίθεμαι να ξαναπάω».
enikos.gr
enikos.gr
from Lougantina-news http://ift.tt/1EZ8jjo
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου